30.4.2009

Sijaistädillä

Mun ihana neuvolantäti oli pipi! Buhuu, en saanut erikoiskehuja... Käytiin siis sijaistädillä, tai oikeastaan -tytöllä, se oli varmaan mua nuorempi. Mulla oli keskenäni niin hauskaa, kun se ja mies (joka oli tällä kertaa mukana) puhui keskenään suomea samalla tavalla väärin, eikä kumpikaan tainnut tajuta, että ruotsiksi vaihtamalla kommunikaatio olis mennyt paljon sujuvammin. En sitten jaksanut vaihtaa minäkään, kunhan mielessäni salaa kikattelin joillekin luoville ilmauksille. Hyväntahtoisesti tietenkin, ei mullakaan mee aina kaikki ihan putkeen edes suomeksi, ruotsista puhumattakaan.

Käynti oli lyhyt ja ytimekäs, sf-mitta oli tismalleen keskikäyrällä, verenpaine ok, painoa oli tullut pari kiloa lisää (veikkaan kyllä, että suurin osa on turvotusta, sormet oli taas aamulla ihan nakit!), vauva liikkui ahkerasti ja tasainen syke pomppi siellä sadanviidenkympin tuntumassa.

Lantio on taas aika helv*tin kipeä, mutta en valita paljon, kun ilonaiheita on niin monta:

- bebbe voi hyvin
- mulla on kotona maailman rakkain mies
- aurinko paistaa
- töitä on enää viikko
- menen tänään dayspahan kasvohoitoon
- illalla syödään tapaksia ja nähdään kavereita
- huomenna brunsseillaan toisten kavereiden luona ISOLLA porukalla
- mulla on aika kivat vaatteet vapuksi
- saan valita tapetit vauvan huoneeseen viikonloppuna
- skumppaa saa myös alkoholittomana

Aurinkoista ja hyvävointista vappua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Pakko kysyä jotakin hyvin olennaista: miltä maistuu alkoholiton skumppa? :)

    Lystiä vappua!

    VastaaPoista
  2. no se jäi mulla kyllä nyt sit väliin, kts. postaus yllä.. :) mutta oon kuullut että alkoholiton skumppa on jopa ihan kohtuullista (toisin kuin alkoholiton viini, yäk)!

    VastaaPoista