5.12.2008

Kärsimättömyyttä

Taas yksi viikko vähemmän joululomaan. Luojan kiitos. Viime viikot on olleet töissä tosi kiireisiä, eikä helpotusta näy ennen joulua. Kaksi viikkoa vielä... Kun vaan saisi hommat jotenkin pakettiin, että voisi sitten nautiskella lomasta kaikessa rauhassa.

Neuvolasta on aikaa 1,5 viikkoa eikä sitä hiivatin ultrakutsua ole tullut vieläkään. Neuvolantäti sanoi, että ultra olisi 18. päivä, mutta olen tässä alkanut miettiä, että mistä se sen voi luvata? Entä jos me ei päästäkään sinne ultraan ennen joulua? Entä jos ne yrittää antaa jotain aikaa aatonaattona, kun meidän pitäisi olla vajaan 400 kilometrin päässä? Haluan saada tähän hommaan varmuuden ennen sitä, että voidaan yllättää mun vanhemmat uutisella.

Ja sitä paitsi, miten ne voi venyttää sitä ajan ilmoittamista näin kauaksi? Olen yrittänyt säästellä sitä 18. päivää kalenterissani, mutta kaikki muut päivät sillä viikolla alkaa olla aika täynnä tapaamisia. Enkä oikein voi perua asiakastapaamisia kertomatta pätevää syytä.

En jaksa odottaa!!! Mulle kaikki heti nyt!!! Tämä todella on ODOTUSTA - ensin menkkojen, sitten testituloksen, sitten oireiden, neuvolan, ultran, 12 viikon täyttymisen, toisen ultran ja ties minkä virstanpylvään ja ihan viimeiseksi tietysti sitten synnytyksen. Ja odottaminen jos mikä sopii mun luonteelle todella huonosti. Puh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti