22.3.2009

Kiukkua ja tuoksuvia tissejä

On ollut aika inha viikko. Pinna on kireellä koko ajan, eikä mikään normaali kiukunpurukeino ole käytettävissä (viini, hikiliikunta). Yritän purkaa turhautumista shoppaamalla ja suklaalla.

Se asunto myytiin meidän nenän alta, ja päädyttiin nyt sit siihen, että jäädään ainakin toistaiseksi tähän. Ehkäpä kesällä on ihan tarpeeksi ohjelmaa ilman mitään muuttohässäkkää. Joten nyt pitää aloittaa uudelleenjärjestely täällä, työhuoneesta tulee vauvanhuone, ruokailutilaan tulee kirjahyllyt ja työpiste, ja ruokapöytä pitää saada istumaan uudelle paikalle olkkariin. No, tilasta ei onneks ole puute.

Tätä asumiskuviota ja vähän muutakin on väännetty edestakaisin joka jumalan ilta, ja sanoisinko näin, että tunnelma on ollut vähemmän romanttinen monesta syystä. Kompromissien tekeminen ei ole meidän kummankaan ykköslaji. Eikä tilannetta yhtään helpota se, että mua sattuu selkään ja nivusiin ja tunnen itseni kömpelöksi (mies kutsuukin mua nimellä klumpeduns) ja rautatabletit vetää vatsan sekaisin ja en ole ehtinyt levätä tarpeeksi.

Nyt on onneksi taas rauha maassa (ainakin toistaiseksi). Käytiin juuri sovintosaunassa, ja siellä tapahtui jotain merkillistä. Yhtäkkiä haistoin jotain hämärästi tuttua, ja pyysin sitten miestäkin haistelemaan. Ja kyllä, mun tissit tuoksuivat selvästi maidolta. (Oli varmaan muuten fiksun 8näköistä, kun me oikein kahden hengen voimin haisteltiin mun rintavarustusta, voi kristus...) Mutta siis hei, tämä tapahtuma meni kyllä kirkkaasti mun henkilökohtaisen raskausajan friikkilistan kärkeen. Kuka olis arvannut, että tuollaistakin voi tapahtua???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti