30.3.2009

Laiskottaa

Mitäs sitten, jos ei enää yhtään jaksais käydä töissä/tehdä töitä/innostua mistään työjutuista? Mun seuraaja aloitti tänään, ja muutenkin vaihteleva motivaationi tipahti heti entisestään. Todellisuudessa ylpeys ei tietenkään anna periksi jäädä laakereille lepäilemään tai sluibailemaan, mutta korvan takana joku kuiskii miettimään, että why do I care. Nolostuttaakin moinen.

Huomenna on neuvola. Saas nähdä, miten mun viimeaikainen liikkumisrajoittuneisuus yhdistettynä suklaa- ja salmiakkikuuriin on vaikuttanut. Huoh. Onneksi vatsassa tuntuu riittävän liikettä senkin edestä.

Nyt unta, kauhee jet lag iski vaikka kelloja siirrettiin vaan tunti!

4 kommenttia:

  1. Eh, näin viime yönä sellaista unta, että mä raahasin sut mun kanssa jumppaan, ja koko jumpan ajan sun jalat sojotti johonkin väärään suuntaan, niinku olis ollu sellaiset barbin pallonivelet nivusissa. Mut hyvin sä vedit, vaikkakin hitaasti :)

    VastaaPoista
  2. Voi että, sulla jo nyt alotti tuuraaja?Näin aikaisin? Mullekin on valittu sijainen mutten tiedä miten suhtautua. Tämä on kuitenkin "mun reviiriäni" joten ainakin vähän on mustis ollut ja kateellinen. Pelkään vissiin että hän vie omiin nimiinsä nyt kaiken mitä mä oon saanut aikaan. En tiedä...ja että mulla ei olis takaisin tulemista...hassu ajatuskin kyllä.

    Mulle neuvolassa sanottiin ettei salmiakki oo niin paha, suklaa on paljon pahempi "sokerilapseuden" näkövinkkelistä joten varmaan uskaltaa sitä salmiakkia vielä napsia:)

    VastaaPoista
  3. Mä olen kanssa ihan kypsä töihin. Voisko jäädä jollekki osa-aikaselle äitiyslomalle, kiitos? Aamusin väsyttää, masentaa ja kiukuttaa lähtee töihin. Motivaatio, oh where are thou?

    VastaaPoista
  4. Marsu, ne nivelet onkin sit vissii ainoa barbimaisuus tässä kropassa... :) Mä olin tänään itse kovin tyytyväinen, kun tepastelin aamulla tuolla ihan muina miehinä auringonpaisteessa, eikä sattunut yhtään!
    Rose, joo, tuuraaja aloitti jo nyt, että ehtii saada mun isoimmat asiakkuudet hanskaan ajoissa. Mietin, että mahtaako mulle iskeä mustasukkaisuus jossain vaiheessa, mutta oikeastaan vaan helpottaa, kun saa pikkuhiljaa siirtää vastuun johonkin muualle. Näköjään salmikki-/suklaakuuri ei ollut sit kuitenkaan vaikuttanut kovin dramaattisesti mihinkään, joten ei tarvi ainakaan vielä karsia pois noit elämän harvoja nautintoja (nyt kun punkkukin on kielletty :)

    V, mä oon ihan samaa mieltä, pitäis kehittää joku puolipäiväisyys tähän loppuajalle... Ku ei jaksa innostaa. Varsinkaan, kun enää ei oikein kannata aloittaa mitään uutta isompaa juttua. Ajatukset harhailee ihan muualla suurimman osan ajasta (kuten esim. nyt täällä blogissa, krhm.)

    VastaaPoista